Framtiden!

Så mycker saker jag är taggad för.
Haha Maja sa idag att vårt favoritämne att prata om är framtiden.. och det stämemr nog baskemej :P

Jag är så taggad för att dra till paris, få en heltidsanställing, ta körkort, dra till spanien, komma hem, flytta hemifrån, börja plugga, dra till USA med majzon, öppna butik, skaffa hoj... oj det finns mycket saker jag längtar till. Kom baskemej på idag att när jag kommer hem och börjar plugga igen ska jag nog skaffa en hund. Kommer bo himla ensamt i en lägenhet annars :P
Men aja, det är två år kvar så jag behöver inte bekymra mej för det. Jag har iallfall drygt 5 år planerade nu in i framtiden :)
Känns bra och jag är bara astaggad för att leva livet nu!!

Nu ska jag in till stan med brudarna på lite fredagsmys :) Längesen vi sågs



Peace Out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0