JOBB!

Gosh.. idag har vart sommaren bästa säljardag, och vi var tre pers.
Det gjorde vi bra Emil och Adam!
Dock fick jag jobba över 1 timma och fick ingen lunch, men det ger mej ju faktiskt mer betalt ;)


På måndag ska jag ut och tälta och vara ledare för tjejjerna i kyrkan, det ger mej faktiskt lite sommarlov, men lite mindre betalt.


Sen letar jag jobb som ett sär också! SHIT va tråkigt det är!!! Ska sätta mej ikväll med mamma och skriva ett ordentligt cv och sen till stan med Titti på torsdag och leta massa jobb.

TRÅKIGT INLÄGG!
men jag får läsare iallfall


Men en Rolig sak är iallfall att vi ska till Paris en vecka med familjen :)
Ej bestämt när vi åker, men om drygt två veckor iallfall


Bonjour Paris!

Peace Out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0