Rensa tankarna

Jag tror det verkar som jag är OK, men så är det verkligen inte. jag måste lägga på en mask, måste vara glad för att klara av jobbet. För självklart jobbar vi ihop! Jag har inget emot det annars, men jusst nu, jusst nu behöver jag komma över dej, vara ifred ett tag och få tänka, sörja, skratta, gråta, minnas...

Jag vet att det kommer fungera bra mellan oss, du är min bästa vän! Jag måste bara få vara för mej själv ett tag jusst nu

Allt känns så konstigt...
.. fem dagar som singel...
.. fem dagar med många känslor och tankar som inte riktigt fått komma ut.
Jag måste nog börja skriva lite igen. Skriva musik.. det brukar fungera!

Nu ska jag ner och träna lite och tänka på annat.

Peace out <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0