Trött som få

Stagedive var NAJZZ!!! :D
Flippin sweet! Drack asamycket MONSTER också! HAHA Nattas och min monstervältning var bäst! Sen ruschade vi in i skogen och hamnade nere vid nåt random band.
Men kom hem rätt sent igår, hade blitt mycket värre om det inte var för att vi lyckades få skjuts.. det var grymmt uppskattat!


 Idag blev jag väckt klockan 8 på morgonen av att jag var tvungen att dra upp och jobba. Det sög ASMYCKET för jag trodde verkligen jag skulle få sova ut idag. Men aja, helt död i kroppen, slut i huvudet och astrött satt jag på jobbet några timmar och sen drog jag hem. Jag skulle baskemej titta på Parah på Harry B James, men efter ett tag insåg jag att jag var alldeles för trött för att gå. Ska dessutom upp imårrn och jobba igen, och sen dirr på träning i dalarö och sen tisdag jobb imårrn igen och sen bio typ. Shit fattade inte hur jag skulle palla, är helt sinnesjukt trött... Så jag blev hemma ikväll. Lite trist, för jag var fett taggad, men ibland måste man vila.

 
Nu ska jag fortsätta ladda upp grejjer på Bilddagboken, Youtube och Facebook
.

PEACE OUT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0