Utgång. Bungy. Paris

 Jahopp... Idag började man vara på jobbet, men fick frukansvärt ont i magen och äckligt mycket illamående så jag stängde asamycket tidigare och åkte hem. Då sov jag baskemej i tre timmar och blev väckt av att Maja ringde mej då jag missat bussen till träningen. Efter mycket om och men tog jag nästa buss till dalarö.
 Skönt att träna var det iallfall!

 Men imårrn blir det baskemej utgång :D Vet inte hur många vi blev eller vart det bär av, men sweet att dra ut!
Sen taggar jag till Saras bungyhopp på lördag! Freakin awsome det kommer bli :D Sen dirr när jag kommer hem på kvällen drar vi till Paris! AWSOME! :D
Taggar för allt till tusen! Skönt att komma iväg och göra lite annat.

Söker jobb som ett CP också :/ SUGER! Sitter uppkopplad på arbetsförmedlingen helatiden :S

Näe nu måste jag baskemej upp och packa, för jag kommer inte hinna nån annan gång!

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0