Godmorgon vinterland.

Jo men det är verkligen JÄTTEMYCKET snö hemma hos oss!! Asså typ 3 dm eller nåt... kanske mer. En halvmeter?

Spelningen igår gick riktigt bra iallfall. Haha jag och Titti hade bästa misshörståendet (ja nu är det ett ord) nånsin!!

Såhär lät det:
celina - det snöar. Prosit
titti - rapade du?
celina - Sara

Förklaring:
Vi gick ut och det snöade massa, därav meningen "det snöar ute", sen måste jag gjort nåt random ljud eller nåt för Titti tyckte bara helt plötsligt att jag sa "prosit" även om jag inte sa det. Och grejjen är att jag säger alltid prosit när någon rapar, därför frågade Titti mej "rapade du?. Jag som då samtidigt försökte ringa ett samtal hörde Vem ringer du? och då svarade jag såklart "Sara"

Haha det var mest random, jag höll på att kissa på mej lite!! :P

Men jaja, ska inte störa mer med internskämt. Jag ska jobba stängning inatt, vilket betyder att jag måste ta bilen, annars kommer inte jag hem, och det har skett hur mycket olyckor som helst på vägen så jag måste börja åka redigt tidigt!

Hörs imårrn!

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0