Inlåst på MAX

Igår jobbade jag stängnig. Allt gick fint, vi blev klara i hyfsad tid. 01.20 stämplade jag ut och gick ner och bytte om. När jag ska ut ur max, ner till garaget och hem kommer jag på att det faktsikt är låst ut till gallerian... så jag provade gå ut lastkajen och ut till utsidan av garaget, men det går ju inte att öppna, för dom låser klockan 01.30, och det var typ då jag blev färdigombytt efter jobbet och så. Så jag går tillbaka till lastkajen igen och upp till Max. Tänkte att jag kanske inte alls var inlåst, men det var jag visste. Måste in i restaurangen och hämta nummer till väktare. Den väktaren jag ringde och pratade med var precis på utsidan av max, fast utomhus, inte i gallerian, och han kom inte in, så han var tvungen att kontakta någon annan som fick komma in och dra upp gallret för mej. Det tog några minuter, men sen kom jag ut. Samma väktare fick även springa med och låsa upp garaget för mej.
Väl inne i garaget var jag glad att äntligen vara i min bil... men självklart kom jag inte ut med bilen. När jag stog vid bommen gick den inte upp. HATAR MAESTRO, HELT VÄRDELÖST. Jag fick ringa parkeringsvakt som drog upp bommen åt mej, sen fick jag springa och öppna porten.... SEN kunde jag åka hem. Åååh vilken lättnad det var när jag satt i bilen hem :) Kom hem 02.30.

Idag tänker jag parkera utomhus

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0