Mensdag!

haha det är väldigt sant det. Var tvungen att ringa och sjukanmäla mej från jobbet idag, för jag är rädd för dofter och kommer kräkas! Inte inte OK! Tycker ju att det är roligt att jobba också, så vad verkar bäst att jobba eller ligga ensam hemma med magont och illamående?!?
Men maja väckte mej med ett SMS och frågade om vi skulle mysa lite hemma hos henne ikväll. Sara också såklart :) MYS MYS! Magen ska bara krya på sej lite först

jusste jusste....
JAG HAR BLITT FIOLÄGARE
NU ska baskemej här läras spela!!
Fick en jättefin elfiol av mor och far... eller tror iofs mest pappa, för han sa att han skulle köpa nåt fint till mej om jag fortsatte vara duktig och giga massa med Titti, och det har vi vart duktiga på :)

<-- den fiolen har jag fått!

Ska öva nu

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0