Skönhetsbehandlingar på G

... för både mej och min bil idag.
Har jobbar och flängt runt så mycket på senaste att jag inte hunnit göra nåt.
Idag är jag ledig och ska tvätta bilen, invändigt och utanpå, tvätta håret, raka benen, virka håret, plocka ögonbrynen och ni vet allt det där som man inte hinner annars.
Märkte igår på matchen hur fruktansvärt håriga ben jag hade :S
OJ, sicken spännande match det var då... för första gången var jag uppriktigt arg över att vi förlorade!

Lite trist det där med volleyn, att vi ska lägga ner asså... dock hinner jag knappt med den nu redan som det är.
Får typ skaffa gymkort eller nåt till våren så jag håller igång.

Nä nu sitter missen i mitt knä och spinner och myser, jag ska upp och plocka iorning i mitt rum.

Måste bara säga att the Used och Weezers nya album är AWSOME! Och 4 year strong också är AWSOME!

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0