usch blä.. inte sugen på jul inte!

Jag och Emil satt uppe halva natten och kollade på 4 DH avsnitt inatt igen. Tänkte att jag skulle få sova ut imårrn och sen bara städa mitt rum och chilla hela dagen. Men ICKE.
Min chef från MAX ringer och väcker mej och frågar om jag kan jobba stängning. Hmm.. jag var lite lost då, men klart jag tog passet, det är ju massa pengar ju. Det blev iallfall så då att jag inte hann städa mitt rum.. får göra det imårrn.
Jo jobbet gick vädligt bra, fick en julklapp av min chef, som jag visserligen glömde på jobbet.. men men. Allt flöt på fint. Fick lite komplimanger och pepp talk, det är alltid roligt att jobba!
Stängning gick rätt segt.. blev klara 01.45. Men jag fick iallfall en stor chokladmilkshake :D
Väl ute snöade det massa... bilen var lite nersnöad och jag halkade runt som ett CP i mina platta sommarskor som jag envisas med att använda fast det är vinter.
Men jag fick en himla P-BOT! Shit vad jag lackar på Lapplisor också!!!!
När jag stänger kan jag inte parkera i garaget och betala kontant (då jag endast har meastro,som för övrigt suger!)för jag blir flippin inlåst och får ringa väktare. Så jag MÅSTE stå utomhus även fast jag inte vill, för låset fryser alltid fast, längre att gå och bilen är nersnöad varenda baskade gång.
Då den där himla parkeringer bara tar VISA-kort och inte ens kontanter kan jag ju inte betala. Det är inte ens dyrt att stå där, 50kr för en hel dag, så det kan man ju ta lixom. Men jag vet att jag inte kan betala på något sätt, så jag hade skrivit en liten fin lapp med mitt namn och telefonnummer och skrivit situationen hur det var att jag stängde och inte kan komma hem utan bilen och blir inlåst på jobbet, ringa väktare.. bla bla.
KAN MAN INTE BARA VARA SCHYSST DÅ OCH LÅTA MEJ STÅ!?!?! Flippin 2 dagar fram till jul, give me a break!!!
Shit va dryga dom är!!!!!!!! 475kr måste jag betala nu!!
Grejjen är ju den också att jag stänger även imårrn... vet inte hur jag ska göra då!?

Gaaah måste beställa hem VISA.... igen!!

Men iallfall... imårrn ska jag ställa klockan, upp och julstäda mitt rum, sen dra och jobba stängning. Komma hem samma tid imårrn igen, sova typ 4 timmar, sen upp och fira jul heladagen, som alltid blir fett sent, sen upp och öppna, alltså vara i kista klockan 7 på juldagen!
Usch blä.. inte sugen på jul inte!

Peace out <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0