Inget liv, bara jobb

Det känns verkligen inte som jag har nåt liv. Bor på Jobbet, vaknar, jobbar, slutar, lagar mat, kollar på tv, sover och sen samma sak 5 dar i rad. ASSÅ! Shit jag börjar bli lite uttråkad!
Nu sitter jag iallfall och letar resor till mej och brudarna, hittade nåt fett billigt, men vet inte hur länge det håller. Shit det är fett drygt att leta resor! Man vill ju hitta det billigaste, men det är assvårt. Nån som kan ge tips om billiga resor till danmark? Flyg verkar nästan billigare än tåg asså.. vet inte riktigt, får se hur det blir. Måste boka snart!!! Imårrn typ eller nåt.
Men aja, nu ska jag leta vidare, sen sova, sen jobb imårrn i regnet. Kommer ju inte ha nåt att göra då ju :( Suger lite
Men aja, rolig uppdatering HAHA!
Puss gonatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0