Så mycket men ändå inget

Det gör mej rädd att jag aldrig kunnat se dej i ögonen och sagt "Jag älskar dej"
Två vänner, en kärlek och ett liv är inte lätt att lämna av sig och bara gå, för det vill jag inte heller.
Jag vill alltid vara en del av ditt liv, du betyder så mycket för mej. Men jag vet inte om det ska vara du och jag . Är inte säker, vet inte om jag nånsin vart säker. Har bara haft en inställning om att det ska vara så, det blir jättebra, för vi är så lika och tycker så lika. Men sen säger dom väl att det är olikheten som kompleterar?
Alla säger olika och tycker olika..
Jag måste få mej tid och tänka på vad jag vill
Jag vill vara ifred, men känner mej ensam och vill att du ska visa att du bryr dej, att du vill ha mej, att du älskar mej och vill vara med mej.

Serri shit det här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0