Mest chill dag!

Idag vaknade jag 10.40 och märkte att jag missat tandläkartid :S Måste ringa dom och laga hål snart dårå!
men jag drog dirr hem till min älskling och vi låg på studsmattan och glassade i den heta solen.
Efter en stunds glassande drog vi till handen, och där hittade jag mina guld/lila pilgrimsmycken till studenten :D Sen drog jag dirr hem till maja där vi glassade lite mer på en filt :) Några flickor+liten filt+gassande sol+chill musik = Sova gott en lite stund. Sen drog jag dirr därifrån till Rudan där vi satt och chillgrillade typ 20 pers kanske?
Freakin sweet och chill dag måste jag säga!!

Det känns att sommaren och studenten närmar sig, för jag bara chillar galet varje dag. Shit va roligt jag har nu asså  :D

Peace and Love mates <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0