Senaste nytt...

Mjoo inte så mycket. Har jobbat sjukt mycket på senaste och inte haft tid för mycket annat. Sen har internet vart dött hemma så jag har inte suttit här på ett tag.
Igår efter jobbet drog jag dirr till Gulavillan i Handen och lyssnade på Parah såklart, som förresten har spelning på Harry B James måndagen 22:a. Alla (över 18) måste komma dit då ju! :D Det blir sweet!! Men iallfall, efter festivillan drog jag och Titti hem till mej och repade massa, sen sov vi till halv 1 idag och har bara repat hela dagen typ :) Mys iallfall.
 Imårrn ska man upp till jobbet igen och sen på Familjen Bautistas konsert.
 På tisdag har jag min första körlektion, och jag har bokat halkbana om två veckor.
På torsdag efter träningen firar vi Sara 18 år! :D Sen på fredagen drar jag ut och seglar med mates eftersom Per också fyller 18 år! :D
Sen händer inte så mycket... väntar på att få tillgång till min lägehet typ...
Jag lovar att skriva ett roligare inlägg nästa gång.

Peace out <3



Parah på Gula villan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0