Sommarvärmen i sina bra och dåliga sidor

I lördags hade jag en helt ledig dag så det blev chill med brudarna på stranden. Vi låg och stekte hela dagen, spelade volleyboll mot lite olika grabbar och tog sommarens första dopp ju. Jag ÄR ingen badkruka, har bara inte haft nån tid typ :P Det var redigt skönt iallfall. Och mot kvällen kom lite mer kompisar ner och vi väntade tills adam stängde kiosken sen beställde vi flippin sweet mat :) Allt med potatis och beasås är underbart <3 Vi lyssnade på trubadur samtidigt som vi käkade och efter maten drog vi ner och lirade lite mer volleyboll :)
Flippin skön dag iallfall.
Tjejjorna påstår att jag brände mej på ryggen, men jag kan faktiskt inte hålla med om det :P
Tack för dej dagen iallfall <3



Idag var det en mördardag på jobbet. Söndag, 30 grader och sjukt mycket folk!! Shit vad allt var drygt... orkar inte ens ta upp allt. Men ingen hann ta lunch eller äta, sjukt vart och stressigt och ALLA varor tog slut typ :S Shit vilken drug dag iallafall... tog två timmar för mej och maja att städa efter dagen.
Men nu är jag iallfall hemma och vilar fötterna typ

Imårrn ska jag till Gillinge och köra halkbana... Önska mej lycka till!!


Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0