STUDENTEN 2009!!

Oj nu är det över!
Tre år i skolan flög förbi. Allt plugg, allt stress, alla konserter, lekar, prov, skolluncher, alla kompisar, all musik, alla förberedelser för studenten, ja ALLT... allt försvann väldigt fort.
Har inte riktigt fattat än att jag slutat skolan... jag har inte riktigt fattat att jag inte ska börja igen till hösten.
Sen min klass då.. man har alltid haft en klass sen man gick i grundskolan, förskolan, jag till och med dagis. Nu är namnet "KLASSEN" borta ..

Men jag hade ju en sjukt rolig dag!! Studenten tar man bara en gång och man måste njuta av dagen :)
Tack ESMK06 för en underbar tid och en underbar dag!! Jag kommer aldrig glömma er! Ni har gjort den bästa klassen jag gått i och ni alla kommer alltid ha en stor del i mitt hjärta <3



Tack för en underbar dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0