Taggar till ordentligt ?

Jag kommer nog sakna skolan nåt otroligt faktiskt.
Allt känns väldigt roligt nu och man taggar till att sluta plugga...
... men jag vill lära mej mer!
... jag vill träffa mina kompisar varje dag
.. jag vill fortsätta utvecklas inom mitt instrument
... jag vill spela konserter 
Ja det finns mycket grejjer jag kommer sakna med skolan.

men idag har jag iallfall packat klart väskan jag ska ha imårrn, rakat benen, städat och fixar så att allt är perfekt för morgondagen. Den dagen som bara kommer EN gång i ens liv. Studenten.
Lite blandade känslor nu faktiskt
Men jag ska upp klockan 5 imårrn till champagnefrukosten hos maria, så nu håller jag på och tappar upp ett bad, ska chilla den en stund, sen blir det sänger bums så jag inte ser ut som ett monster imårrn.

Kan alla hjälpa till och be för lite sol imårrn? :)

PEACE OUT 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0