Hej hej Hallå!! :D

Så... ser att ni hittat hit :) JAG OCKSÅ!
Varför skaffar jag en blogg egentligen?
Är det inte tillräckligt med att sitta och ladda upp bilder på bilddagboken, skriva vad man gör på facebook, tagga och kommentera bilder, ladda upp filmer på youtube och kolla in banden på myspace? Tydligen inte!
Näe men jag gillar att skriva grejjer jag tänker på ibland, eller bara saker som händer som jag vill att andra ska läsa, och jag vill inte tvinga på någon att läsa mina grejjer på bilddagboken eller facebook... så om man är intresserad av mina tankar kan man ju gå in på min blogg. Så smidigt, så smidigt!

Jag lär ju uppdatera här ganska ofta... så om man vill se vad som händer i mitt liv är det bara att klicka upp den här sidan.
 Jag ska försöka fixa en sweet layout sen och lära mej lite hur allt fungerar.... så länge får ni stå ut med att jag är noob.

tack för att ni tog er tid att läsa och hoppas ni kommer tillbaka!

Peace out <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0