Rösten?

Vart tog rösten vägen? Helt totalt borta!
Shit jag tycker till och med det är ansträngade att viska!
  Idag hade jag ett typ av sångprov i skolan... eller, man skulle sjunga grundtoner, melodi och bryta ackorden, men jag fick vissla istället. HAHA! Det var lite svårare, men det gick. Vi fick bara byta tonart först.
Fick sen reda på att jag får VG i GEMU B och VG i NUKO. Det är jag ändå nöjd med :)

  Dock måste jag spela in klart min låt i studion innan måndag, och imårrn är sista skoldagen, och jag kan inte sjunga!! vet inte hur jag ska göra!? Låten är otroligt tråkig om det bara är instrumentalt, och jag känner inte att jag skulle hinna lära någon annan min låt som också vill stanna och spela in imårrn.
Stress stress innan studenten!!

                                                          

-Imårrn ska jag skriva ett ljudteknik prov och ett historiearbete. Sen hem till en kompis som fyller 18 och grilla:)
GRATTIS JONIS!
-På torsdag ska jag till IKEA med min syster hela dagen :)
-På fredag måste jag ut och leta klänningen också.. är lite sent ut med det. Sen har min pojkvän spelning på Lava klockan 18.00. Kom dit vettja! Kommer blir tung hardcore hela kvällen!!

Peace out mates <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0