Allsvenskan

Ja man kan ju bara säga Grattis till AIK. SM guld ju. Det var dom faktiskt värda, bra kämpat!
och NEJ, jag är inte aikare, men mitt lag är ju baskemej pinsamt i år.
Superettan.. vad är ens det!?  SHIT VA DÅLIGT BAJEN!
Jag förstod i början av säsongen att det skulle gå dåligt pga ekonomin, men inte superettan. Det är ju pinsamt!

Sen kom jag på nån ful liknelse.. (kan man säga så?)
Hammarby i allsvenskan är lite som Sverige i Eurovision.
Dom har alltid vart starka, drygt topp 5, men på senaste har det bara blivit sämre och sämre och nu måste dom kvala in för att ens få vara med.

Okej, jättefult JA!
Ska dra nu!

Peace out <3

Kommentarer
Postat av: johan

AIK! det är kärlek

2009-11-09 @ 18:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0