Hälsningar från Göteborg

Jahopp sitter här och skriver mitt i natten, eller tekniskt sett är det morgon.. men men
GRATTIS MARIA som är 20 år nu!!! <3<3

Annars idag har jag glidit runt lite i göteborg, lunchat, och på kvällen Lisebergs julmarknad. Lotta Engman var där och sjöng julsånger också. Sen käkade jag årets första Julbuffé :)
Mysigt där, men dåligt väder. Regn och blåst är ingen bra kombination.. det slutar med att jag köper en poncho!!

Förstår inte varför folk är så sålda på Göteborg, inte nån speciellt vacker stad. Stockholm finns i mitt hjärta!

Imårrn ska vi upp och käka en redig frukostbuffé, sen är det hemfärd.
Mycket trist att jag missar matchen imårrn, men jag antar att jag inte hade kunnat hjälpa till mycket mer ändå

Ska sova,
Peace out <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0