Här sitter jag och bloggar

Jupp det är exakt vad jag gör!

Har nyligen kommit hem från jobbet... Var på Nicksta idag och städade allt kan kunde städa!
Haha, inte roligt, men det är pengar!
Väntar på maten som är klar snart. Älgbiffar och potatismos. AWSOME!

ALLTSÅ......
..Världens missförstånd med bilen till Örebro (jag tänker det gnälligt när jag skriver)
Tänk om fler bara hade haft körkort så hade det inte vart nåt problem. Nu är det typ.... 1,2,3,4,5,6,7,8..9 pers som vill med i min bil, men det går inte, så nu helt plötsligt är vi 4 och kan ta med en till. Strul strul.

Jag vill ha en Videokamera!! Taggar asamycket för det
Det är så mainstreem att fota! haha! näe skojja. Men lite roligt att filma! Då kommer det bli ändringar på mina blogginlägg fo shizzle

Nu är jag hungrig OCH kissnödig!

Bandy om några timmar :D

Peace <3


Kommentarer
Postat av: angelica

haha den är ju überskön! :D aw men jag tyckte ni gjorde det bra, jag kommer ihåg att vi tyckte Matilda på keyboarden var skönast! haha

2009-11-05 @ 18:14:16
URL: http://iamyoo.blogg.se/
Postat av: Celina

Matilda på keyboarden är ALLTID skönast!!! ^^

2009-11-05 @ 23:41:11
URL: http://nejdetskaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0