Idag/ igår

Oj oj oj, jag såg att klockan sprang iväg, eller jag tänkte fel med tiden rättade sagt. har sitter jag i pyjamas och ska åka ut till Dalarö om 10 min!

Igår dansade vi i Gubbängen... det var väl sådär. Känner inte så himla många egentligen...
Drog till Vegabaren innan det slutade. Och tack och lov för det... När vi hade käkat klart kom alla andra från soulnite och det blev den längsta kön i vegabarens historia.
Dock var det roligt igår att träffa lite folk från norrland, skåne, gävle och göteborg som man ej sett på länge.

Ja jo varför jag ska till Dalarö..
har match snart typ. Måste upp och packa väskan och klä på mej!

Sen vet jag inte riktigt vad som händer... Sara? Inflyttningsfest? Bal?

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0