Idag M&M's

Jupp dagen har handlat om Mat och Maria

Började dagen med att gå upp halv ett, åkte in till handen och käkade brunch med Titti och Adam på sandy's sen hem till titti och spelade spel. Haha! Ja, jag ritade skeppen utanför planen, förlåt!
Det skedde även ett litet missförstånd mellan mej och Maria.. eller mest mej då. Både Maja och Maria hade tydligen sagt till mej att maria skulle med till örebro... det blidde lite skumt, men skit samma, iallfall utrett nu.
Bilen till Örebro, You Ate My Dog blir:
Jag, Maja, Emil, Titti och Maria
På lördag dirr efter matchen drar vi.

Hopp hopp nu vill jag sova faktiskt, men väntar på att åka och hämta syster på stationen. Det är kallt ute!!

Jobb på Nicksta imårrn några timmar. Sen bandy på kvällen! :D SWEET!

På fredag ska jag dema pringleschips med diverse roliga saker i Huddinge Centrum, sen blir det soulnite i Gubbängen tror jag.

How I met you mother is AWSOME!

Peace out <3

Kommentarer
Postat av: maria

du bah blambrar på asså

2009-11-08 @ 22:04:17
URL: http://marianordahl.blogg.se/
Postat av: Celina

haha ja det blir lätt så ibland :P

2009-11-08 @ 23:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0