Jahopp.. några framsteg?

I lördags var ju tanken att det skulle bli utgång dårå.. Men hjälpes vad trött jag var och det blev lite struligheter, så jag och maja drog hem till henne istället och kollade på film och mös lite :)
Dock innan det berättade jag för mamma...
Satt och pratade med henne i några, men intensiva minuter.
Jag känner mej lite lättad nu, men fortfarande vet jag att jag är ett exempel, det känns lite jobbigt.
Idag försökte pappa hjälpa mej genom att skicka mej till Usa. Haha bara för att jag bara är hemma och deppar nu och har verkligen inget liv. (Dock börjar jag jobba om 9 dagar på ett till jobb, så jag hoppas jag piggnar till lite av det) Men pappa sa att han kunde sponsra mej en usa resa 1-3 månader...
.. vi får se vad som händer...

.. Idag har jag bara vart trött och deppig som vanligt..

Hopp hela min veckas planering ser ut såhär:

Måndag: Träning
Tisdag: Desperate Housewifes
Onsdag: Alexis on fire, mfl @ Klubben
Torsdag: troligen göteborg
fredag: lisebergs julmarknad
lördag: hem
Söndag: Kick off med MAX

Veckan efter det är det FEST HELA VECKAN! :D EMMELIE BLIR 18 :D:D

haha kanske.. får se hur mycket jag måste jobba :S

men hmm 3 rätt sega dagar framför mej nu som jag bara får bita ihop och ta mej igenom

Får väl helt enkelt titta klart på säsong 4 av How I met your mother ;) .. ska kika lite nu!

Peace out <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0