Komma ut ur garderoben typ ??

Näe fy tusan... känns nästan som att jag måste "komma ut" med en sak. Eller asså det är ju det jag ska, inte att jag gillar tjejer eller så, nåt helt annat. Väntar bara på ett bra tillfälle.
Fy tusan vad jobbigt det här är. Folk kommer bli så besvikna, jag kommer vara en dålig förebild.
Vill inte, men jag mår inte bra! Blir bara värre ju längre det går dessutom..
..Aja iallfall några flickevänner som vet vad jag menar..

Usch vad jobbigt!

Det kommer bli i veckan iallfall!!

Peace

Kommentarer
Postat av: angelica

haha, okej. det är nog så, ska nog inte ta sprutan. Men hon var 1/10000000 människor på denna jord :D

2009-11-09 @ 11:56:08
URL: http://iamyoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0