Tiden går fort

Oj hejsan hopp. Har jobbat nu varje dag den här veckan. Jobbar varje dag utom onsdag nästa vecka också.
trivs verkligen asabra på jobbet! Men märker dock att man inte hinner uppdatera bloggen då man är sysselsatt.
Men i onsdags vara vi ute iallfall :) Skoj skoj... träffade gamla bekanta ansikten från gotland också haha! Sen drog jag hem till Titti och sov. Hon hade bäddat så fint år mej på soffan :) Sötunge hon är asså! <3
Tordags jobbade jag 12-21.30, sen bara hem och sov.
I fredags jobbade jag samma tid, sen dirr hem till Emmelie och slaggade sen kvar där och upp för match idag asså.
VI VANN MATCHEN! Haha!! :P
Kan ju inte påstå att vi spelade bra alls, men vi vann. Vi möter även dom nästa helg igen... får se till att jag får ledigt då.

Men nu måste jag verkligen dra och hämta min storasyster på stationen... hon är verkligen värst vad gäller hämta och skjutsa överallt!!

Haha,
Peace out <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hahahaha förlåt mig! Men det är inte jag som bestämmer att du ska hämta och skjutsa mig det är vår kära mor! Jag skulle lika gärna kunna gå. Har inget emot det.

2009-11-30 @ 12:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0