FAME

Jag lovade ju Ella en liten recension, så här kommer den ;)


Jag hade inga som helst förväntningar när jag klev in i biografen. Det enda jag visste var att filmen hade nånting med dans att göra..
I början blev man lite taggad. Man rycktes med.
-Jag vill också gå i en sån skola!!
Men senare i filmen blev det rätt segt. Fanns inte direkt nåt fokus, eller handling typ. Man fick bara följa med några och så hur dom levde.
Man blev också rätt besviken på hur sången var inspelad. Riktigt dålig mimning av skådespelarna!! Det är ju lite synd när filmen ändå är så pass bra gjord och handlar om bland annat musik.

Slutklämmen i filmen var dock bra. Då blev man glad igen :)



Det fanns dock en del lite för smöriga scener i filmen för min del :P

Men jag förstår fortfarande inte riktigt budskapet....
Man måste kämpa riktigt hårt för att lyckas, men ibland går det inte ändå!?

Peace out <3


Kommentarer
Postat av: Ella

Ojsan! Inte riktigt lika taggad på att se den längre :P Tack för recensionen, dig går det att lita på :) <3

2009-10-19 @ 22:51:23
URL: http://elladavidsson.blogg.se/
Postat av: Celina

Haha nejmen tack Ella typ :) Ledsen för att jag krossade lite av dina önskningar !! :P

2009-10-19 @ 23:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0