Far och flyg

Yes, exakt det jag gjort hela eftermiddagen!!
Dirr när mamma kom hem tog jag bilen till Adam, repade hos honom en timma sen körde jag till handen, hämtade nycklar till jobbet, sen rushade jag hem och skjutsade pojkarna till Dalarö, sen hade dom glömt sin bas och jag hade inte käkat så jag skyndade hem igen. Slängde i mej en macka och drog och hämtade Maja, sen ut till Dalarö igen och kollde på Position Awkward och Pokémons are rare and Hardcore.
Väldigt bra spelning må jag säga!! Håller föressten på och laddar upp alla filmerna på youtube nu, så det är bara att spana in dom sen ;)
Men sen körde jag hem folk till Handen och jordbro, och sen hem.
Är redan trött på Dalarövägen asså!! Ska dock dit imårrn igen eftersom jag har match :P
haha!!

Näe kolla in filmerna på tuben vettja!!



Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0