Frukostpåsar!

Gick upp halv 5 imorse och åkte till Nynäshamn för att del ut frukostpåsar vid pendeltågstationen! Haha va glada människor blev :) Lite mysigt. Det gick fett många tåg också! Blev lite chockad :O
Men efter det gick jag iallfall hem och sov igen
Blev väckt av min chef på Name it och hon vill att jag jobbar stängning i Skärholmen ikväll, börjar om två timmar så jag måste börja bege mej, men det betyder att jag får pengar och inte kan gå på träningen ikväll.
Trist värre, men jag kan verkligen inte säga nej, behöver alla pengar jag kan få!

Njuter av min frukost jusst nu:
två mackor med jordgubbsmarmelad på och ett redigt glad med mjölk :)

Ska kila strax

Peace out <3

Kommentarer
Postat av: johanwern

du kan få en 5a av mig :D

2009-10-22 @ 13:20:20
Postat av: Celina

Haha ååh fett snällt Johan!! :D

2009-10-22 @ 16:43:53
Postat av: Gabii

HAHA! Ja jag ska lägga ut en bild på duschen, rättare sagt kranen som jag duschade i så får du se hur extremt låg den är! :D Det är rätt, skadeglädjen är den enda sanna glädjen! :D

2009-10-22 @ 16:44:49
URL: http://gabii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0