Jobbat!

Igår började jag dagen på Name it i Handen, jobbade till 14, sen hem och käka potatisgratäng och älgstek med asagod sås till :D AWSOME!
Sen på kvällen jobbade jag i Huddinge simhall. Tog bilen dit, och hittade! STOLT
Passen gick väl bra, men det är fett rörigt i del hallen. Måste få lite mer ordning där typ..
Det sög dock att jag fick en P-bot när jag gick ut. Hade glömt P-skivan. PISS!
Jag kände mej ju fett stressad när jag kom fram så jag hann inte kika på skyltarna ifall man var tvungen att ha P-skiva. Det suger lite!

Jag känner mej fett stressad över pengar nu!! Jag kommer nog, väldigt tråkigt nog, bli tvungen att banga på att haka på en del grejjer som kostar pengar nu i framtiden. Jag måste verkligen spara nu!
Speciellt när jag inte ens har nåt fast jobb och bara får några tusen i månaden

Typ man får pengar på måndag? fredag? Men aja skitsamma.. då ska jag bara lägga under 1000 kr till mej själv, och bland dom ska jag betala P-bot 300kr och räkning 250kr :/ Suger!
JAG ÄR EN FATTIG MÄNNISKA!!

Peace out <3

Kommentarer
Postat av: Emm

Celina, fattiga människor åker inte bil till träningarna när det går bussar!!!! :P

2009-10-19 @ 22:45:13
Postat av: Celina

Men! Jag måste ju ändå få skjuts till bussen för att jag bor åt tjotahejti, och sen får man ju bara sitta och vänta i en halvtimma efter träning också. Då kan man lika gärna ta bilen ju!! :P

2009-10-19 @ 23:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0