Random gårdag... lite drygt

Jobbade igår mellan 12-17, det var chill, var dock fett mycket att göra typ med varor och stressa i sig lunchen.
Sen efter rushade jag hem, slängde i mej middag, bytte om fort och mötte upp adam i kyrkan. Vi spelade och lyssna på dom andra sen rushade jag hem till Sara på Dalarö.
Vi myste där, kollade på Idol och film. Sen var det dax att åka hem
Mor ville att jag skulle plocka upp emil och hans kompis i urskogen i tungelsta, så vi åkte dit.
Från Dalarö till Tungelsta till Jordbro och droppa Maja till Vh och sen hem.
SKÖNT att vara hemma tänkte jag då. Gick och la mej i sängen klockan 1 för att sova. Men vad händer då??
Jag får ett Bedjandes och Bönandes telefonsamtal av Titti, måste hämta hennes lillebror med vänner i Ösmo för dom sitter fast. SUCK SUCK SUCK!! Det var inte roligt!!!
Hade precis lagt mej, men slängde på mej några kläder och åkte och hämtade Titti i handen, tankade, köpte en FET redbull och sen bar det av mot ösmo.
Efter ett tag lyckades vi hitta varann i ösmo, även om det blev en lite konstig väg, men sen skjutsade jag hem grabbarna till Vh och Titti till handen SEN åkte jag hem.

Tjoho jag kom i säng 03.45 !!

Peace out <3

Kommentarer
Postat av: Natta

2009-10-24 @ 18:05:02
Postat av: Natta

haha! det sög ju, stackars. man ska inte berätta för folk att man har körkort, har jag lärt mig ;D

2009-10-24 @ 18:05:39
Postat av: Tutte

Du glömde den delen att killarna vart i bråk.. :P

2009-10-26 @ 17:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0