Så chill, så chill!

Torsdagen vaknade vi upp hemma hos Sara i stan och käkade lite frukost tillsammans, sen gick vi åt varsinna håll. Dom till skolan, jag till...
Hmmm.. 
 Jo hem först och sen iväg till Handen och träffade Cissela och Titti. Jag köpte nya festkläder och annat bra, och sen satt vi ute i solen och fikade i minst två timmar :) Mys var det iallfall! Sen på kvällen var det träning och jag blev helt CP trött :S Såg prickigt sista tiden asså. Men det var sweet ändå!
 Sen mötte jag Cissela i vh centrum igen och vi knatade hem till mej. Satt och mös lite med gitarren och sen film.

Imorse blev jag väckt, först några gånger för att Cissela tog massa plats i sängen, men sen 09.20 av att min chef ringer mej och vill att jag jobbar idag.
SOFT!
Jobbade Name it i Skärholmen mellan 12-18 sen åkte jag dirr hem till Majzon, käkade pizza, chips, cola och kollade på IDOL.
Jag kom på att Tove ser ut som ett penntroll.. Tove på Idol asså! Hon är så himla vacker och söt och go och jag tycker verkligen hon ser ut som ett penntroll :D Tyckte iallfall att hon och Mariette var bäst ikväll


(Haha ett otroligt dåligt hopklipp, men det finns ju ändå vissa småå likheter mellan oss! haha!)


(Tove och Penntrollet)


Imårrn ska jag städa rummet, sen plugga massa teori, sen på eftermiddagen blir det railjam på Plattan :D SWEET! Efterfest sen också!! :D AWSOME

Peace out <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, jag läser aldrig bloggar men tror nästan det är värt att börja med din haha <3

2009-10-11 @ 16:39:02
Postat av: Celina

haha nej men tack ju :) Vem är du då??

2009-10-12 @ 18:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0