Tävlingsfreak!

Haha jag måste ju bara säga hur otroligt tävlinginriktad min familj är! :P
haha vi var hemma hos den andra familjen Ahlback och fira kusin Simon och Lillebror emil. Där som vanligt är det höga disskussioner, många ungar som skriker, spel, utmaningar och tävlingar.
Idag DIRR efter mat och efterätt när vi var som mättast hade farbror Sammy förlorat ett vad och var tvungen att göra 100 armhävningar. Såklart skulle alla visa sig macho i armhävningar så det blev lite utav en tävling.
Hmm jo dom tvingade mej till det också, och alla som känner mej vet hur dålig jag är på armhävningar!!!!
Jag lät ASAmycket, typ som jag skulle föda eller nåt.
Men jag ville ju inte vara sämre än alla andra, så jag utmanade i plankan.
Vi låg typ 7 pers på golvet och kollade hur länge vi kunde hålla plankan...
kusin elsa åkte ut snabbt..
kort stund där efter åkte lillebror eric
sen pappa Magnus
och sen svåger Tomas
sen farbror Samuel
.. jag och Carolina tävlade kvar vi....
Men ACK, min rygg svek, så jag blev tvungen att ge upp. Men två minuter är ändå hyfsad tid för att inte gjort plankan på ett tag...
Carolina vann med liten marginal.

Efter det utmanade någon i att stå 90 grader mot en vägg...
Alla åkte rätt snabbt, utom jag och Carolina. Starka systrar här måste jag säga!
Men NEEEEJ, jag hade strumpbyxor på mej och började glida efter ettt tag, så hon vann det också. SKIT

Aja fick ta igen när vi spelade spel sen så jag fick vinna nåt iallfall :P

Lite roligt bara :P

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0