Ullared

Yes igår drog vi den!!
Flickorna Sarah och Emmelie (betona alla bokstäver!) sov hos mej och vi gick upp halv 4 på morgonen, åkte till familjen krus och plockade upp Emelie och drog ner till Ullared.
Jag och Emelie turades om att köra ner..
Hmm ja i jönköping tappade vi bort E4an, men det är sånt som händer, aight, eller? haha!
Vi kom iallfall fram.
SINNESJUKT mycket folk det kom sen!!!!
Jag köpte massa grejjer, inget onödigt egentligen. Är klar med typ alla julklappar och så.
Sen körde vi hem vid klockan 17 nångång. Utan Emelie den här gången, vilket innebar mer plats i bilen :P

ASATRÖTT när jag kom hem. HELT död!
Jag hade bara sovit i 1,5 timmar natten till Ullaredsdagen och massa bilkörandes och shopping!!!


Glada efter massa shopping! :P

Idag gick jag upp halv 8 och firade Emil (han fyller inte år idag men ingen är hemma när han fyller så det fick bli idag istället) sen åkte jag dirr och jobbade på coop i nynäs.
Nu ska jag hem och vila lite typ, fett trött, sen träffa Cissi och ge henne grejjerna jag köpte igår

.. näe så blev det ju inte riktigt...

jag gick hem och vilade... tills nu klockan 18.50
Nu ska jag käka och chilla hela kvällen! Början jobba 6.30 imårrn!

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0