en Bra och en Dålig nyhet

Jag börjar med den dåliga...
Pratade med min spanienkompis igår, och av olika anledningar kan det komma att bli ändrade planer om resan.. Vi får bara vänta och se om vi kan åka, hur länge vi kan stanna osv, bara att hoppas på det bästa. Det enda vi behöver är jobb där!

Så, den bra nyheten..
Idag jobbade jag på name it i Skärholmen, och det gick bra! :) Ska in och jobba imårrn igen och lära mig att stänga. Känns bra det här! Hoppas jag får mycket timmar så jag får mycket pengar

Dock är jag lite twistad nu.. för om vi inte ska vara i spanien lika länge behöver jag inte spara så mycket pengar, och då kanske jag kan börja plugga tilll hösten? Eller flytta hemifrån? Lite jobbigt att jag inte vet om vi ska åka nu eller inte, för jag kan inte riktigt planera mitt liv då. Trodde jag hade allt planerat in i minsta detalj (som sickan säger) Men ibland ändras ens planer.. :/ Får se vad som händer och hoppas på att vi kan åka februari och komma hem december som planerat

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0