från Början till Slut

Igår kunde jag inte sova och låg och läste lite i min dagbok... ja den där riktiga faktiska boken som man skriver med penna i.
 Tänkte på oss, allt vi gjort, hur mycket du betytt för mej, allt vi gått igenom. Jag är ingen jätte dagboksskrivare, men han har baskemej vart med i 90 sidor av min dagbok! Och nej jag har INTE kommit över honom än.. lite jobbigt, men sånt är livet ju..



"Jag strulade med adam och nu tror han typ nåt seriöst eller nåt"
"Men jag var med adam idag istället :) jag tror jag börjar gilla honom asså"
"Imårrn ska adam följa med mej till treornas konsert"
"hmm.. jag och adam har typ blivit förklarade till att ha ett förhållande tre gånger nu. Och om nån frågar mej vem han är så säger jag att han är min pojke:) Men vi får se.."
"adam<3"
"Idag har jag och adam vart tillsammans 1 vecka<3"
"Allt går jättebra med adam. Snart har vi vart tillsammans 1 månad. Men jag känner att vi inte borde umgås varje dag, för jag vill inte tröttna på honom, men han verkar sakna mej helatiden så det funkar inte riktigt:P"
"Jag är så kär"
"Igår firade jag och adam 2 månader:) Vi käkade på Vegabaren och gick på bio:)"
"Jag har nån dum period nu när jag stör mej på allt Adam gör. Han har inte gjort nåt fel lixom!? Tycker synd om honom för att jag är så irriterad"
"Jag är riktigt kär i adam och älskar honom såå mycket"
".. vart med min älskling adam<3"
"Det känns som vår relation gått till en annan nivå. Jag älskar honom såå mycket"
"..vi respekterar varann mer än så"
"Jag och adam har även haft lite problem. På senaste tiden har vi tagit varann för givet.."
"Jag älskar honom jättemycket och tror jag vill spendera resten av mitt liv med honom.."
"Jag och adam i ett nötskal"
"Han och jag har våra problem och saker vi gillar mindre hos varann, men jag älskar honom så otroligt mycket och skulle aldrig kunna se mej i ett sånt här förhållande med någon annan"
"Jag ÄLSKAR adam"
"..Drog hem till adam och blev där hela kvällen"
"Saker och ting är inte riktigt okej mellan mej och adam. Vi har tagit en paus. Det var jag som ville.."
"Jag och adam har gjort slut"
"..Om jag skulle få krama adam riktigt länge"
"..Så fort jag stängde dörren bakom mej började jag gråta. Det var första gången jag grät sen vi gjorde slut"
"Aja, det känns inte ok iaf. Jag vill bara att det här ska vara över"



Näe fybubblan vad jag vill att det ska vara över!

 Och nej jag tycker inte att jag har hängt ut vårt förhållande nu för jag har typ redan skrivit allt innan ändå... Jag vet inte, men jag mår så himla mycket bättre när jag fått skriva. Inte så många som läser min blogg ändå, typ bara folk jag känner ju!
 Kommer säkert ångra det här sen eller nåt..

Peace out!

Kommentarer
Postat av: maria

man kan rita en kurva av alla förhållanden.

de blir typ ett M , eller hur ??

från inget, till bra, till dåligt, till bra för att sen bli dåligt igen..



Första bokstaven i mitt namn.. Yeay !!<3

Du klarar dig igenom allt hjärtat, och om inte så finns jag alltid här :)

2009-09-17 @ 10:31:07
Postat av: Celina

Oj haha det var iofs fett smart!!

Blev fett glad för ditt sms idag :) Haha jag satt i skolan och käkade lunch då :P Frågade mej inte vad jag gjorde där.. jag är en nolifer! Men vi ses snart vännen! Tack! <3

2009-09-17 @ 14:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0