i Husbilen

jupp jupp... nu sitter jag i Husbilen på en Camping nånstans norr om borås.. är nämligen på G hem nu från liten Mini eurotrip.
Har vart i paris, Desneyland, Notre Dame, Eiffeltornet, le Louvre, sett triumfbågen, käkat baguetter, shoppat i hamburg, shoppat enormt på Ullared och nu är jag här. Haft rätt jättetrist väder hela veckan, men det har vart Okej, har umgåtts massa med familjen och det händer inte ofta.
 Men imårrn kommer jag hem och då är det bara till att packa upp och städa.
Sen kommer simon upp från skåne nästa vecka, det blir soft, inte sett honom på några år typ :P
Vad händer sen? Jag är arbetslös och har inga mer fasta rutiner än träning måndagar och torsdagar. Det suger!!

Aja, skriver när jag kommer hem sen ;)

Peace out <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0