liiite mer jobb

Imorse blev jag väckt halv 9 av simskolan. Chefen ville att jag skulle börja jobba lördagseftermiddagspassen igen, dom behöver personal. Jag skulle gärna, men kan inte. Det blir antingen dom tre timmarna extra i veckan, eller skippa alla volleyboll matcher typ :/ Jag sa att jag var tvungen att ringa upp med besked senare, dels för att hon ringde och väckte mej och jag var fett förvirrad och dels för att jag faktiskt inte visste om jag kunde ta passen eller ej. Så några timmar senare går jag upp och tar reda på alla matchtider... har vissa lördagar lediga, men många med matcher och timmarna är typ exakt samtidigt.. så jag blev tvungen att tacka nej. Men dock finns jag med på listan nu igen, och bad dom ringa så fort dom behöver hjälp (vilket är rätt ofta). Förhoppningsvis blir det några timmar extra jobb i månader.
 Ska iallfall jobba imårrn 4 pass i stora poolen.. det är den jag kan :P

Imårrn dirr efter jobbet ska Jag, Mor och Emmelie till uppsala och slagga i stuga på Fyrishovs camping.. det blir en sweet combine med människor ;) Jag ska iallfall övningsköra hela vägen.
GOSH vad taggad jag är till körkortet!!!!
får inte missa, får inte missa, ska klara det!!

Ikväll ska jag lägga mej i hyfsad tid.
Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0