Övertrött!

Jo satt hemma hos Titti igår med lite kompisar och mös med middag, filmer osv. Sen bestämde jag mej för att ta första tåget hem på morgonen så mor min skulle slippa vänta på mej hela natten. Men hmm... Vi hittade massa filmer på youtube och satt och kollade i timmar. Såg den värsta film jag nånsin sätt och jag mår fortfarande dåligt efter den asså!! Shit. Den heter "kid dies on tv" och då kanske ni fattar varför jag blev så freakin nedstämd! Vaför kollade vi på den lixom? Jag satt bara helt tyst, kunde inte skratta åt nåt efter och Titti mådde typ illa. Fy vilken stämning asså!!
 Aja i vilket fall blev det lite senare hem än jag trodde. Mor kom och hämtade mej i vh klockan 8, då gick jag och la mej och sov, och nu är jag vaken... 15.24. XD
 Ska baskemej in till handen och träffa Cissi nu, det var redigt längesen må jag säga :)

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0