Pengarna rullar in som det ska, det går bra nu..

.. eller asså haha! Hoppas det blir så om nån månad, FÖR NU SKA JAG IN PÅ PROVANSTÄLLNING!
FINALLY!!!
Har kämpat så mycket med jobb så det är sjukt asså!! Det är verkligen bara kontakter som gör att man får jobb asså, annars blir det bara telefonförsäljarskit.
 Skulle egetnligen dratt på intervju idag i Nacka, men banga på den då Name it ringde och sa att dom vill att jag kommer imårrn. Då har jag jobb imårrn och jag får gå på träningen ikväll. Lalalaaa :D Awsome!
 
 Ville bara ni skulle veta ;)

Peace out <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa & Elina

Hej! Tänkte bara säga att du gärna får vara med och tävla om senaste klockan på marknaden från klockor.nu. Klicka bara in på vår blogg för att delta http://klackarnaitaket.blogg.se



Ha en fortsatt bra dag! :)

2009-09-14 @ 16:19:09
URL: http://klackarnaitaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0