Glad påsk

Dagen har för det mesta spenderats i skidbacken med skinande sol, härliga offpistbackar och mycket blöta kläder. Tung mjuk snö blev det, men roligt var det ändå! haha blev många filmer och mycket schygga vurpor!!
Dirr när vi kom hem från backen blev det påskmiddag, sen ut och leta ägg. Jaaa, hej jag heter Celina är 19 år och letar påskägg. Tradition you know ;)
Men imårrn om snön fryst på blir det snöskoter för hela slanten. Me like!!

Nu ska jag dra och göra nåt vettigare!

Peace out <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag heter Emelie är 20 år och letar påskägg jag med... tur att vi kan vara nördigast tillsammans iaf.. ;)

2010-04-04 @ 09:08:50
URL: http://soundsaround.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0