Home sweet home

Oj vad jag blir lycklig i själen när jag kommer hem till stockholm!! Ska aldrig flytta härifrån! <3

Men stressig och tröttsam morgon blev det allt. Gick upp halv 5, duschade, packade ner det sista och hoppade in i en trång liten bil. Sov dock halvbra i nån slags fosterställning fram till huddiksvall, det var mer än jag räknat med att göra, så resan gick ganska snabbt för mej. Tycker synd om mor dock. Men hon kämpade på bra!
Men så dirr när vi kom hem bytte jag snabbt om typ.. eller mjoo, fortfarande mjukisar, men på med smink och dra till jobbet sen. Var redigt sleten först när jag kom, men piggnade till sen. Kvällen gick rätt fort även om det blev sent. Och tänk, alltid när man jobbar med Arne lär man sig nånting nytt. Asabra ju!

Men men, imårrn ska jag nog klippa och klista lite på en film. Till dess, kolla in mitt och Emils Pingvin race
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/video/video.php?v=1427312241611&subj=1196944463
Pallar inte slänga upp filmen på tuben först för att sen kunna lägga in den här, så kolla bara länken istället :P haha!

Nu ska jag kolla lite på scrubs sen sova!

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0