Ledig. Vad gör man då?

Igår vaknade man av ett lite speciellt sms som man kanske inte vill se det första man gör när man vaknat. Dock pratat med personen nu och hoppas det löser sig... annars blire bara skit ju!
Men dagen på jobbet var soft, och när jag slutat gled Emmelie förbi :) Hon hakade på Sofia efter skolan innan hon skulle jobba, så vi satt och käkade lite och gled runt lite i Kista. Sen drog jag hem till Titti :) Längesen jag såg henne känns det som... fast det känns det typ alltid som. Saknar henne helatiden! Haha <3 Men vi drog till Sushikrogen mitt emot hennes lägenhet, satt där och hade det trevligt, sen blidde det lite vino i hennes lägenhet.
Trevlig torsdag må jag säga!
Sååå.. fredag idag. Var trött till jobbet och jobbade över lite, med det var chillen. Drog in till stan och mötte Emmspemm och Saris (sjukt längesen jag såg henne) på kafi och satt där ett tag. Hon försökte övertyga mej att haka med på nån fest, men den gubben gick inte!
Jag och Emm drog och shoppade lite kläds till skiva på söndag(som jag för övrigt kommer ta bilen till, åka hem tidigt och bete mej vuxet eftersom jag jobbar på måndag!!) men skivan har ett sjukt svårt Tema. GANGSTER?! Vad i tusan sätter man på sig för kläder då?!?!? Nåt förslag? Fett luddigt tema Sara!! Men jaja, blidde lite kläds, ska dock byta ett plagg imårrn typ...
Men Emmspemm följde mej mej hem och det blidde tacos och How I met your mother i stora mängder.
Colafläck har man i sängen nu också. LOVAR dock att jag inte drack nån cola! "Jag är inte tjock, jag tycker inte om Cola" Jag drack tre STORA glas med mjölk!
Oj jag älskar mjölk!

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0