säng ljuva säng

Åh så jag längtat!! Mina fötter värker(?) verker(?) (hur stavas det!?!? Frikkin dyslexiunge jag är alltså!) som in i tusan nu. Ska köpa en extra sula att slänga i skorna så kan dom sen kallas perfektion. men bilen hann jag inte tvätta idag nej. Blev en lite strulig natt igår och somnade inte förrns efter klockan 4, upp och hoppa klockan 10 och sen ringer emelie efter 11 och frågar om jag Sover?! WTF?! Jag som kämpade så bra med att gå upp och ta ditt pass.. litar du inte på mej eller?!?!?!?!?!?! va Va VA?!

Mina tankar går jusst nu till flingor och yoghurt som finns nere i köket.... men det är ju bara onyttigt :( Ska inte äta! Äpple och mjölk istället kanske. Jag älskar Mjölk!!!
"Jag är inte tjock....." (ja, ni vet resten)

Ska titta lite på How I met you mother nu innan jag sover... och sover tills jag vaknar. ÅÅÅÅh, hör ni hur skönt det låter?!

Jobbar med BFF Tovis imårrn! Fast hon hör ju aldrig vad jag säger ändå, så jag vet inte om det är så roligt! haha!

Peace out <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

My dear dear Bff ! Jag fick ju inget svar på smset.. så manvet ju aldrig om min mobil helt plötsligt bestämt sig för att inte skicka iväg något sms kanske. och då vore det ju jäkligt hårt för mig.. men youghurt är ju godkänd mat Celina.. kanske inte flingor, men youghurt !! :) Keep on !!

2010-04-12 @ 08:01:29
URL: http://soundsaround.blogg.se/
Postat av: Celina

Jag ville ju inte svara eftersom jag läste det mitt i natten och du skulle upp och jobba nästa dag... trodde jag skulle väcka dej. Men det var lugnt att du ringde ju!! ;)

2010-04-12 @ 14:30:07
URL: http://nejdetskaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0