SJUUUK BLÄÄÄÄ

Planerade filmmys med Majzon igår, men innan jag drog dit började jag få sjukt ont i huvudet och känna mej väldigt febrig. Åkte dock dit ändå. Inte så jobbigt att sitta i en soffa och kolla på film, speciellt inte när man har trevligt sällskap :)
När jag kom hem blev det dock värre. USCH kändes som jag kokade och frös ihjäl på samma gång. Sov otroligt dåligt i natt också. Vaknade och svettades helatiden, slutade med att jag bara sov i mitt överkast för att det var så frikkin varmt.
NU har jag knaprat lite tabletter så jag pallar med dagen.. får se hur det går. Trodde dock jag skulle svimma imorse..
Men jaja, sluta klaga!
Nu ska jag träffa bästate Emmelie och luncha innan jag drar till jobbet :)

Peace out <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0