Taggar om på nytt!!

Blev lite halvdepp imorse efter beskedet om lägeheten. Men Titti drog ut mej på shoppingtur i Handen med Emma också, inte sett henne på några år. Laddade om med lite kosmetika köp, och när jag kom hem blidde det massa bostadsrättstittande. Insåg dock snabbt att jag aldrig kommer få ett lån på banken då man själv måste stå för minst 10% av lånet... vad ska jag få frikkin 100.000kr ifrån?!
Tur att man har bra föräldrar som kan fixa lån åt mej! :) Ska ringa banken imårrn och boka tid för prat om lån :)
Mor och jag har suttit hela kvällen och tittar på lägenheter på södermalm och kungsholmen "Inget konstigt alls" haha vi är bra roliga vi!

Nej men nej, nu måste jag sova, jobb imårrn!

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0