Träningspass x3

Usch jag trodde bara jag hade tjockat mej denna helgen, men har blitt lite träning också. Snowboard, snöskoter och BROTTNINGSMATCH.
Emil och jag var tvugna att se en gång för alla vem som var starkast. Det fick bli brottning som den ultimata styrktävlingen. SJUUUUKT jobbigt var det!! Bäst av tre körde vi. Första matchen gick till Emil. Andra till mej.
Den tredje... oj den var lång!! Båda var helt slut på riktigt!! Ingen ville förlora! Fyyy tusan vilken jämn match det var. Men nu är det bevisat att storasyster än så länge är starkare!!
Usch jag trodde typ jag skulle hosta blod efter, så jobbigt var det! :P haha men JAG ÄR BÄST! Trallallaaalalalaaaa

Imårrn blire upp och hoppa klockan 4, om några timmar alltså. Plaska av sig i halvkallt vatten i duschen, packa ner kläderna snabbt och sen sätta sig i en asaliten bil i 8 timmar. För er som sett min bil eller åkt i min bil vet att den är trång, och där sitter vi 4 pers på 165cm(föraren), 171cm, 175cm och dryga 190 cm. GAAAH det är aptrångt och det GÅR INTE ATT SOVA! Men sen när jag kommer hem blir det snabbt till att byta om och sen åka till jobbet.
vet inte när vi kommer hem, men hoppas jag får liiite marginal med ombytet iaf.. annars blire mjukisar och 0 smink som gäller. suger lite att stressa.

Haha från denna lilla helg har jag två timmars film på kameran att plöja igenom och välja ut snuttar till att klippa ihop en film med. Lite segt, men jag tycker ju faktiskt att det är lite roligt också, annars hade jag ej gjort det :P

Men nu MÅSTE jag sova!!

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0