Vaknade och solen sken..

.. jag blev lycklig i hela själen, och taggade för hela dagen... men nu är den borta :( Snälla bara kom tillbaka!

Väntar typ på att K ska ringa, så jag vet what's up ikväll. Grönan ikväll, nån V.I.P öppning och gratis åkband typ.

Sitter jusst nu och lyssnar på sköna band som Bayside Billy talent Bless the fall Chiodos Dashboard Confessional
Emery
Enter Shikari Good Charlotte Linkin Park Motion City Soundtrack Pokémons are rare and hardcore  Red hot Chili peppers Rise against RX Bandits Senses Fail Silverstein Underoath The Used Weezer You Ate My Dog Lights go blue mfl mfl... Soooft dag. Tog en lång dusch, ska snart sminka mej, ja! Jo men jag är glad, förutom att jag typ är sjuk. Usch, Titti hörde hur jag lät i halsen imorse.

Men TAKE, imårrn smäller det! Då blire partaj hela kvällen! :D

Nu ska jag baskemej sminka mej innan håret börjar torka! (Och solen tittar fram nu! :)

Peace out <3

Kommentarer
Postat av: K

Chiodos!? Det visste jag inte vi hade gemensamt. Men wow så bra. Och senses fail.. grymt.

2010-04-23 @ 16:12:48
URL: http://destinationbeautiful.blogg.se/
Postat av: snorigasara

du gillar weezer! jag gillar dig!

2010-05-06 @ 23:06:39
URL: http://snorigasara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0