Back on track

Förberedde mej igår för en rätt seg spelning. Flippin dimma ute och en söndag.. inte jättemycket folk som sitter ute och lyssnar då i augusti.
Men shit vilken rolig spelning det blev :) En av de bästa faktiskt. Rent musikaliskt gick allt toppen och publikmässigt var det väldigt väldigt mycket mer folk än jag trodde. Började med 5 pers innan vi skulle spela, jag skojar inte när jag säger FEM FLIPPIN PERS. men vi började spela ändå. Med tiden droppade det in mer folk. Ingen ens beställde mat och dricka, alla bara satt och lyssnade på oss :) Kvällen slutade med 40 pers som satt och lyssnade, dansade och sjöng med :) Dessutom fler som var bakom oss, nere på campingen, som satt och lyssnade. Fick till och med skriva autografer efter! HAHA!


Var på tre visningar igår också. Emmspemm följde mej. snällt :) Sen blidde det sushi på kungsholmen. parkeringen där kostar förövrigt bara 15kr/timma. Det är väldigt billigt tycker jag!

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0